11 april 2011

Plannen

Door al het trainen en het proberen te halen van mijn laatste twee Bachelor vakken (nog maar 1 week!), ontbrak me een beetje de inspiratie om een nieuw bericht te plaatsen. Totdat ik me realiseerde, dat ik eigenlijk nog helemaal geen definitieve planning voor aankomend seizoen heb gepubliceerd, dus bij deze een kort overzicht*: hieronder staan mijn huidige inschrijvingen bij Sportcommunication en hoogstwaarschijnlijk komt daar La Morzine ook nog bij indien alles soepel verloopt t/m de Trois Ballons.



Voor de Grand Trophée geldt je beste klassering over 8 cyclo's, dus La Morzine zou de laatst benodigde worden (moet ik ze natuurlijk wel allemaal wel uitrijden, maar goed dat even terzijde...); ik had ook nog de Memorial Marco Pantani en de Cyclo Manche op m'n shortlist staan, maar aangezien de Ötztaler wederom niet doorgaat heb ik besloten in het najaar de focus te leggen op heuvelcyclo's, zoals de Grimpeur des Ardennes, Criquielion, Charly Gaul, de iets vlakkere Ronde Picarde en tenslotte de Christophe Brandt. De Cyclo Manche, die me vorig jaar trouwens heel goed is bevallen, valt natuurlijk ook onder de "heuvel"-categorie, maar St. Mère-Église is toch een behoorlijke afstand reizen voor een weekend en het weer is ook niet al te stabiel in die regio. Aan de andere kant was het vorig jaar tijdens La Morzine bagger weer, dus zou ik indien ik nog een klassering mis altijd nog voor de Cyclo Manche kunnen gaan.

Tenslotte, na de Marmotte zal ik wat rust nemen om daarna goed uitgerust de training tot eind augustus te hervatten. Maar mogelijk staat er nog een special voor begin augustus op de planning...

hotel jura tour de l'ain 2011

*Volledig overzicht: klik hier, mogelijke wijzigingen onder voorbehoud ;-)

Geen opmerkingen: